29 Temmuz 2009 Çarşamba

ZOR İMİŞ GÜLÜM

Koşardım ardından gücüm olsaydı
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm
Ayrılık zamanı gayrı dolsaydı
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm

Bir yanda hüzün var bir yanda keder
Bir yanda hasretin ERCİYES kadar
Bükerim boynumu böyleyse kader
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm

Aşk aşksa sevende dinmez aşkınla
Yananın ateşi sönmez aşkınla
Mert olan sözünden dönmez aşkınla
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm

Bu yolda her adım zulüm olsa da
Bu zulmün sonunda ölüm olsa da
Her bela ömrümce beni bulsa da
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm

Tarifi hiç mümkün değil ki sorma
Sızlatma ne olur gönlümü yorma
Sayılı gün biter deyip de durma
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm

Canıma can diye seni seçmişim
Aşkı yudum yudum senden içmişim
Ben bu ömrü bir tek sana biçmişim
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm

Asırlar bu aşkı bitiremedi
Gönülden ırağa götüremedi
Yürek gayrı sına bir of demedi
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm

Kaç cehil çıktı yoluma kaç leheb
İmanımla başımı dik tuttum hep
Bu mahzun halime en büyük sebep
Hasretin her şeyden zor imiş gülüm
OZAN MİSALİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder