30 Temmuz 2009 Perşembe

SENMİSİN YOKSA BENMİYİM

Çaresiz bir aşkın eline düştü
Denilen sen misin yoksa ben miyim?
Umudum bahtımla ne çok dövüştü
Yenilen sen misin yoksa ben miyim?

Ne olsa gülmeye değermiş deme
Duygular can verdi gitti hep güme
Acılar dağ gibi çöküp üstüne
Binilen sen misin yoksa ben miyim?

Vururlar hele bir kuş olup uçta
Kurtulmak zor olur dene bir kaçta
Avcıya av diye elde avuçta
Sunulan sen misin yoksa ben miyim?

Kapılmış giderim bahtın seline
Direnmek pek zormuş hasret yeline
Her perde her sahne mecnun rolüne
Konulan sen misin yoksa ben miyim?

Gül; bekler hazanın biteceğini
Dalında bülbülün öteceğini
Sanırken hasretin yiteceğini
Yanılan sen misin yoksa ben miyim?

Misalim avare gezer ellerde
Resmi var sararıp solan güllerde
Bir garip kul diye bütün dillerde
Anılan sen misin yoksa ben miyim?
OZAN MİSALİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder