30 Temmuz 2009 Perşembe

GURBETTEN OĞULA


Koklardım toprağı ,taşı,ağacı
Koklardım her yanı vatandır diye
Var mıdır gurbetten daha bir acı
Vatandan ırağa atandır diye

Dertlendim bugün bu gün efkarlandım
Sevdan çarmık oldu yandım harlandım
Bir parça gülmeye inan arlandım
Hasreti yürekte yatandır diye

Gurbette geceler nasılda kara
Her yanım sızlıyor her yanım yara
Hiç tasa etmezdim düşseydim dara
Vatan kollarımdan tutandır diye

Senle geçse ömrüm doymam tadına
Kurbanım tadına tatlı adına
Peygamber diyarı şanlı Medine
Bağrına aşkını katandır diye

Sen yiğit diyarı ANADOLUSUN
Mazlumun kanadı tutan kolusun
Ezelden ebede sen HAK yolusun
Erenler ecdadın atandır diye

Bilesin ki ne çok kızarım ona
Kırk asır beddua yazarım ona
Bir değil bin mezar kazarım ona
Güneşi doğmadan batandır diye

Dedem; oğul sana nasihat derdi
Bir mübarek yüktür vatanın derdi
Sen sen ol yoldaşın seçme namerdi
Kendi toprağını satandır diye

Evlat bu davanın çilesi çoktur
Doğru söz kurşundur ,sızlatan oktur
Öğüt almaz ite ne yapsan HAK’tır
Poz yapıp kaşını çatandır diye

Dizime vururum inan dizime
Vururda bir daha kanmam sözüne
Evladım olsan da bakmam yüzüne
And içip sözünü yutandır diye

Velhasıl öz olan sözüm şudur bil
Mazluma omuz ver zalime değil
Bir tek RABBİN için secdeye eğil
Nefsini, şeytanı utandır diye...
OZAN MİSALİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder