30 Temmuz 2009 Perşembe

ERENLERİN DERGAHINDA

Dilimde RABBİMİN kutsal selamı
Bir mübarek ordan işaret verdi
Hoş geldin ey fani oldu kelamı
Banada dergahta bir döşek serdi

Bağladım elimi çöktüm uğruna
Şefkat ile beni çekti bağrına
Tevbe ettim gönül verdim çağrına
Burda nice fani kemale erdi

Gerçeği görmedim günahkar oldum
Sevgini unuttum,nefretle doldum
Yalanla dolanla saradım soldum
HAKİKAT suyundan iç diye verdi

Ey derdi bitmeyen tasalı insan
Kalmazdı hiçbiri HAK’ka boyansan
Burda yatsan keşke burda uyansan
Burda nice gönül murada erdi

Vazgeç inadından sende ey fani
Varmı baki olan nerede hani
Sende hayatında sayfa aç yeni
Burdan niceleri cennete girdi

Öfkeli gönüller yatışır burda
HAK’kın yoldaşları yetişir burda
Cennet bülbülleri ötüşür burda
Erenler burda HAK’kı zikrederdi...
OZAN MİSALİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder