30 Temmuz 2009 Perşembe

HELE ANLAT DESEN

Hele anlat desen arzumu bana
Bir ömür bu derdi çekmek isterdim
Ne varsa bahsedip sevdadan yana
İçimi içine dökmek isterdim

Fedadır yoluna fedadır canım
Sevdan ile dolsun taşsın her yanım
Gönül bir bahçe ben bir bahçıvanım
Seni yüreğime ekmek isterdim

Gözüm yok dünyaya paraya pula
Deseler ki vazgeç kanmam bir kula
Dönersem yönümü sensiz bir yola
Yıkılıp yerlere çökmek isterdim

Eğer ki bu sevdam biterse bir gün
Hislerim kaybolup yiterse bir gün
Seni düşünmeden yatarsa bir gün
Kalbimi çıkarıp sökmek isterdim

Gelmezse derdimin senden ilacı
Bilirim ömrümce bitmez bu acı
Ellerim semada dilim duacı
RABBİME boynumu bükmek isterdim

Deme bana sevgim ne kadar büyük
Yaşamak haz verir anlatmak bir yük
İster rıza göster ister boyun bük
Sana doyasıya bakmak isterdim

Tasvire gelmiyor aşkın bu hali
Değişmez hep aynı gönlün hayali
Göklerden süzülen yağmur misali
Gözümden gönlüne akmak isterdim

Yüreğin bu aşka kıyarsa eğer
Sıradan bir yere koyarsa eğer
Kulağım yok sesi duyarsa eğer
Bağrıma bin kurşun sıkmak isterdim

Bilmem ki bu sevdam nelere bedel
Ola ki düşersem tutmaya sen gel
Şayet ki yoluna çıkarsa engel
Hepsini bir sille yıkmak isterdim

Misalim severim yaradır sözüm
Yardan başkasında yok benim gözüm
Bilmezse sevdamı elimde sazım
Aşkımı tellere yakmak isterdim.
OZAN MİSALİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder